banner04

خرید ملک در گرجستان

گرجستان کشوری است که در دو قاره ی آسیا و اروپا مرز دارد و به همین دلیل به کشور اورآسیایی معروف است و قسمتی از آن در آسیای غربی و قسمتی از آن در اروپای شرقی قرار دارد خرید ملک در گرجستان یکی از راه های سرمایه گذاری و یا اخذ اقامت کشور گرجستان میباشد  که به دلیل توریستی بودن این کشور متقاضیان فراوانی دارد تفلیس پایتخت این کشور از رونق خوبی برای خرید ملک در گرجستان برخوردار بوده است واحد پولی این کشور لاری میباشد و از اقتصاد رو به رشدی برخوردار است.

گرجستان جز حوزه ی شنگن محسوب نمیشود و فعلا جز کشورهای ناظر اتحادیه ی اروپا و ناتو میباشد ولی قابل ذکر است که هدف سیاست گذاران این کشور این است که این کشور را به عضویت اتحادیه ی اروپا در بیاورند موسسه حقوقی و مهاجرتی دادپیشگان قصد دارد در این مقاله شرایط و مزایای خرید ملک در گرجستان را بررسی کند.

اهداف خرید ملک در گرجستان 


بعضی افراد خرید ملک در گرجستان را به عنوان یک سرمایه گذاری انجام میدهند که از طریق آن کسب درآمد کنند که در سال های اخیر این بازار سرمایه گذاری در بین ایرانیان بسیار پر رونق شده است و عده ای دیگر به دنبال اخذ اقامت این کشور از طریق خرید ملک در گرجستان هستند .

برخی از افراد زمانی که به عنوان توریست وارد این کشور میشوند پس از دیدن این کشور و زیبایی های آن علاقمند به خرید ملک در گرجستان میشوند کشور گرجستان علاوه بر زیبایی های طبیعی و توریستی که دارد ،جز کشورهای رو به رشد و مدرن هم تلقی میشود یکی از ویژگی های بارز این کشور داشتن امنیت بسیار بالا در این کشور است .

طبیعت زیبا و محصور کننده ی این کشور در کنار قدمت تاریخی و سنتی آن و وجود ساختمان هایی با معماری نوین باعث جذب بیشتر توریست ها و سرمایه گذاران به کشور گرجستان شده است .

از دیدگاه مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان شما برای خرید ملک در گرجستان حق انتخاب بسیاری خواهید داشت چون هم میتوانید خانه هایی با معماری سنتی و قدیمی که از چوب و سنگ ساخته شده اند را انتخاب کنید و هم ساختمان هایی با معماری مدرن و پیشرفته روز دنیا ساخته شده است را انتخاب و خریداری کنید .

 purchase in georgia

 

انواع ملک مسکونی برای خرید ملک در گرجستان 

 

  • خانه های بلک فریم :به املاکی گفته میشود که کارهای اسکلتبندی و طبقه بندی آن انجام شده ولی دیوارهای داخلی واحد هنوز به اتمام نرسیده است .
  • خانه های وایت فریم:به املاکی اطلاق میشود که تمام کارهای دیوار کشی و لوله کشی آن انجام شده است و آماده ی رنگ کاری است.(ساختمان خام)
  • املاک سبز:به خانه هایی گفته میشود که تمام مراحل ساخت آن انجام شده است و آماده ی سکونت میباشد.

نکته:این نکات فقط مختص خوده واحد میباشد و تمام کارهای لابی و راهرو های مجتمع انجام شده است.

شرایط و نحوه ی اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان

برای خرید ملک در گرجستان شما باید ملکی به ارزش 35 هزار دلار کانادا را خریداری کنید ویا میتوان املاکی را خرید که مجموع ارزش آن به 35 هزار دلار برسد پس از آن سازمان ثبت گرجستان کارشناسی را برای بررسی ارزش ملک و یا املاک خریداری شده به آدرس ملک میفرستد و در صورتی که ارزش ملک یا املاک 35 هزار دلار بود نامه ی به سازمان مهاجرت ارسال میشود و پس از آن قامتی 1 ساله برای شما صادر خواهد شد که این اقامت سالانه در صورت حفظ ملک ،قابله تمدید است طبق قوانین مهاجرتی کشور گرجستان اگر شما تا 6 سال ملک خریداری شده را نگه دارید میتوانید اقامت دائم کشور گرجستان را دریافت کنید و شهروندی این کشور توریستی و روبه رشد را از طریق خرید ملک دریافت کنید موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان تحت نظارت دکتر علی باغانی این موضوع را تایید میکند که یکی از راههای تقریبا سریع اخذ اقامت گرجستان خرید ملک در گرجستان است.

این موضوع قابل ذکر است که بدلیل آنکه کشور گرجستان در دو قاره ی آسیا و اروپا وسعت دارد این احتمال میرود که که اگر عضو اتحادیه ی اروپا شود شما خواهید توانست به راحتی در کشورهای محدود شنگن تردد داشته باشید و ویزای شنگن دریافت کنید.

اگر این اتفاق بیوفتد قیمت املاک در این کشور رشد بسیاری خواهد کرد و سود حاصل از خرید ملک در گرجستان بسیار بالا خواهد رفت.

از دیگر مزایای خرید ملک در گرجستان 


یکی دیگر از مزایای خرید ملک در گرجستان و سرمایه گذاری در آن میتوان به این اشاره کرد، به دلیل پایین بودن سطح درآمد مردم این کشور مردم با اخذ وام ها با بهره پایین از بانک ها به دنبال خرید ملک در گرجستان هستند. در نتیجه خرید ملک ارزان در گرجستان رونق خوبی دارد .طبق تحقیقات موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان بهتر است ،برای خرید ملک در گرجستان به شهرهایی غیر از پایتخت این کشور یعنی تفلیس فکر کنید زیرا قیمت بیشتری نسبت به شهر های دیگر دارد و دلیل آن وجود امکانات رفاهی بیشتر و حمل ونقل عمومی خوب و سریع است. شهرهای باتومی ،کوتائسی و روستاوی ازدیگر شهرهای مهم و روبه رشد گرجستان میباشد که برای خرید ملک در گرجستان مناسب است.

معایب خرید ملک در گرجستان

به دلیل در آمد ناکافی مردم این کشور تورم سالیانه ی گرجستان 7%  و یا حتی بالاتر از آن اعلام میشود و به همین دلیل ملک های گران قیمت و پرهزینه چندان خواهانی در گرجستان ندارد و از همین رو مشاورین و کارشناسان موسسه ی حقوقی مهاجرتی دادپیشگان خرید خانه های لوکس را در این کشور مناسب نمیداند و ممکن است برای فروش آن دچار مشکل شوید.

جمع بندی:

  • خرید ملک در گرجستان به عنوان سرمایه گذاری، سود آوری خوبی دارد.
  • سرمایه ی خرید ملک در گرجستان 35 هزار دلار میباشد.
  • خرید ملک در گرجستان پس از 6 سال موجب اخذ اقامت دائم این کشور میشود.
  • برای خرید ملک در گرجستان بهتر است ملک های ارزان خریداری کنید.

کارشناسان موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان تحت نظارت دکتر علی باغانی وکیل مهاجرت مجموعه توصیه میکند اگر قصد خرید ملک در کشور های آسیایی را دارید مقاله ی خرید ملک ترکیه را هم مطالعه کنید. 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

  • شعبه اصلی : تهران ، میدان فاطمی ، خیابان جویبار ، کوچه میرهادی شرقی ، پلاک 10 ، واحد 6
  • 021-88926279 || 021-88923854
  • info@dadpisheganco.com
  • فلکه دوم صادقيه ، بلوار آيت الله کاشانی ، نرسيده به خيابان مهران ، پلاک 91 ، طبقه 5 ، واحد 15
  • 021-44033678 || 021-44969468
  • info@dadpisheganco.com
  • ميرداماد ، ميدان مادر ، خيابان شاه نظری ، برج ناهيد ، طبقه 16 ، واحد 2
  • 021-22250617 || 021-22251140
  • info@dadpisheganco.com

Please publish modules in offcanvas position.