banner04

ثبت شرکت در مجارستان

مجارستان کشوری در اروپای مرکزی است. کشور مجارستان از شمال با اسلواکی ، از شمال شرقی با اوکراین ، از شرق با رومانی ، از جنوب با صربستان و کرواسی و از غرب با اتریش هم مرز است. پرجمعیت ترین شهر و پایتخت مجارستان ، کشور بوداپست است. در ادامه ثبت شرکت در مجارستان را مورد بررسی قرار می دهیم. مشاورین موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ثبت شرکت در مجارستان هستند شما می توانید قبل از هر گونه اقدام با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

Hungary bannerr

 

هزینه ثبت شرکت در مجارستان چقدر است؟ امکان اخذ اقامت با ثبت شرکت در مجارستان وجود دارد؟ چه نوع شرکت هایی را می توان در مجارستان ثبت کرد؟ مزایای ثبت شرکت در مجارستان چیست؟ چه مدارکی برای ثبت شرکت در مجارستان نیاز است؟ مدت زمان موردنیاز برای ثبت شرکت در مجارستان چقدر است؟ تعهدات ثبت شرکت در مجارستان چگونه است؟

یکی از راه های مهاجرت به مجارستان ، ثبت شرکت در مجارستان است. علاوه بر این از دیگر راه های مهاجرت به مجارستان می توان مهاجرت تحصیلی ، سرمایه گذاری ، کار و ویزای توریستی را نام برد. بهتر است قبل از اقدام با مشاورین موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان تماس حاصل فرمایید تا بتوانید بهترین راه را برای مهاجرت به مجارستان برگزینید.

کشور مجارستان با ظرفیت بسیار بالا از لحاظ گردشگری در اروپا و دارا بودن دانشگاه هایی با رتبه عالی بین المللی ، توانسته سطح بسیار قابل قبولی از نظر اقتصادی داشته باشد. به دلیل پایین بودن مالیات در کشور مجارستان و عدم نیاز به حضور مدیران در مجارستان، ثبت شرکت در مجارستان یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت به اروپا است. موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان از طریق مشاوره با وکلای برتر مهاجرت امکان آگاهی یافتن شما متقاضیان را درباره ی راه های مهاجرت به اروپا فراهم کرده است.

 

 

 

دلایل ثبت شرکت در مجارستان

از عمده ترین دلایل ثبت شرکت در مجارستان این است که می توانید در این کشور کسب درآمد کرده و همچنین می توانید اقامت دائم خود و خانواده تان را دریافت کنید. در صورتی که دریافت اقامت دائم کشورهای اروپایی بسیار سخت خواهد بود. همچنین میزان مالیات در کشور مجارستان بسیار کم تر از دیگر کشورهای اروپایی است و شما به راحتی می توانید با ثبت شرکت در مجارستان به پیشرفت های قابل توجهی دست یابید.در زمینه مهاجرت به مجارستان مشاورین برتر موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان به شما مشاوره رایگان و تخصصی ارائه می نماید. به هر روی در کشور مجارستان هم با ثبت شرکت امکان اخذ اقامت وجود دارد که خدمات وکیل ثبت شرکت ، حسابدار ، اجاره دفت کار و محل سکونت شخص ، وکیل مهاجرت ، تهیه طرح توجیه اقتصادی یا بیزینس پلن و برنامه کار و تجارت ، تهیه و تنظیم فراردادهای کاری ، افتتاح حساب و همه و همه توسط موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان تحت نطارت دکتر علی باغانی وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه انجام می شود.

 

 

 

 

مزایای ثبت شرکت در مجارستان

  1. سرمایه اولیه پایین و این که نیاز به سپرده گذاری هم ندارد.

  2. موقعیت بسیار خوب در منطقه

  3. دریافت اقامت دائم پس از 3 سال برای فرد متقاضی و خانواده اش

  4. دریافت تابعیت پس از گذشت 5 سال از اقامت دائم

  5. امکان افتتاح حساب شرکتی و شخصی

  6. قوانین تجاری و گمرکی آزاد در اتحادیه اروپا بدون محدودیت

  7. امکان دریافت آسان ویزای سایر کشورها

  8. امکان سفر و کار و زندگی در سایر کشورهای اتحادیه اروپا 

  9. امکان انجام پروسه ثبت شرکت در مجارستان طی مدت 6 ماه

  10. پرداخت مالیات بسیار کم به نسبت سایر کشورهای اروپایی ( تقریبا 10 درصد مالیات بر درآمد )

پس از طی مراحل ثبت شرکت در مجارستان و راه اندازی شرکت ، امکان دریافت اقامت یک ساله اروپا برای شخص متقاضی و خانواده ی وی وجود دارد.با تمدید شرکت ثبت شده در مجارستان و پرداخت مالیات و عدم تخلف ، امکان دریافت اقامت دائم اروپا وجود دارد . در صورت دریافت اقامت دائم کشور مجارستان می توانید از مزایای تحصیل رایگان در مجارستان برای فرزندان خود در مدارس و دانشگاه ها بهره مند شوید. امکان اشتغال هم برای سایر افراد خانواده وجود دارد. گروه مشاورین موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان می تواند با بررسی شرایط شما بهترین راه را برای مهاجرت به مجارستان ارائه دهد.

 

hungary

 

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در مجارستان

تنها نوع شرکتی که امکان ثبت آن برای سرمایه گزاران خارجی در مجارستان وجود دارد شرکت با مسئولیت محدود است. در این نوع شرکت فقط یک سهام دار وجود دارد. امکان ثبت شرکت بدون حضور متقاضی توسط وکیل پایه یک دادگستری وجود دارد برای این منظور می توانبد با موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان تحت نظارت دکتر علی باغانی وکیل مهاجرت و مدرس دانشگاه در ارتباط باشید.

نکته قابل توجه این است که ثبت شرکت در مجارستان بدون سرمایه گذاری و انجام فعالیت شرکت طبق بیزینس پلن ارائه شده در اساسنامه امکان اخذ اقامت برای متقاضی را از بین می برد. موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان تحت نظر دکتر علی باغانی وکیل پایه یک دادگستری می تواند کلیه مراحل تکمیل فرم ، تهیه طرح توجیه اقتصادی و ... را برای شما انجام دهد.

 

 

 

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در مجارستان 

  1. آدرس محل شرکت جهت ثبت شرکت در مجارستان

  2. اسکن پاسپورت متقاضی 

  3. قبض تلفن برای تایید آدرس شرکت 

  4. حداقل مبلغ 2000 یورو جهت سرمایه اولیه شرکت 

  5. پرداخت هزینه های بانکداری یک سال اول شرکت 

 

 

 

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای تجاری مجارستان

  1. پاسپورت متقاضی با حداقل 2 سال اعتبار

  2. شناسنامه متقاضی 

  3. سند ازدواج

  4. تمکن مالی متقاضی 

  5. فیش حقوقی 

  6. بیمه نامه 

  7. گواهی عدم سوء پیشینه 

  8. دعوت نامه در صورت وجود

تمامی مدارک بایستی ترجمه رسمی (انگلیسی) و به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه برسد. موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان با تهیه این مقاله تلاش نموده است تا شرایط کلی جهت اقدام برای ثبت شرکت در مجارستان را برای شما شرح دهد. چنانچه شما تمایل دارید که اطلاعات کاملتری را در خصوص اخذ اقامت مجارستان به دست آورید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان تحت نظارت دکتر علی باغانی وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه مشورت نموده و در خصوص مهاجرت به مجارستان تمام اطلاعات لازم را به دست آورید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

  • شعبه اصلی : تهران ، میدان فاطمی ، خیابان جویبار ، کوچه میرهادی شرقی ، پلاک 10 ، واحد 6
  • 021-88926279 || 021-88923854
  • info@dadpisheganco.com
  • فلکه دوم صادقيه ، بلوار آيت الله کاشانی ، نرسيده به خيابان مهران ، پلاک 91 ، طبقه 5 ، واحد 15
  • 021-44033678 || 021-44969468
  • info@dadpisheganco.com
  • ميرداماد ، ميدان مادر ، خيابان شاه نظری ، برج ناهيد ، طبقه 16 ، واحد 2
  • 021-22250617 || 021-22251140
  • info@dadpisheganco.com

Please publish modules in offcanvas position.