banner08

شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا

سال هاست که این عضو آفتابی و نسبتا گرمسیر اتحادیه اروپا،در ارتقای سیستم آموزشی خود پیشرفت های قابل توجهی داشته و از این بابت در میان کشورهای برتر جهان قرار گرفته و به عنوان یک مقصد ایده ال برای مهاجرت یا دریافت بورسیه تحصیلی توجه دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جلب کرده است

دانشگاههای کشور اسپانیا امکانات و تکنولوژی های مدرنی را در اختیار دانشجویان قرار داده است که سبب می شود افراد پس از تحصیل به سرعت وارد بازار کار شوند.بورسیه تحصیلی در مقطع فوق لیسانس در رشته هایی مانند mba و همینطور رشته هایی که مرتبط با کسب و کار می باشند بسیار رشد داشته است .مشاورین موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان تحت نظر دکتر علی باغانی وکیل مهاجرت با امکان سنجی رایگان شرایط و رزومه متقاضیان در صورت واجد شرایط بودن می توانند در جهت اخذ این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان اقدام نمایند. تمامی دانشگاه های کشور اسپانیا از سراسر دنیا دانشجو می پذیرند.چهار دانشگاه برتر اسپانیا برای ادامه تحصیل و مهاجرت تحصیلی به این کشور عبارتند از :والنسیا ،بارسلونا،ویگو ،پلی تکنیک

افرادی که در مقطع دکترا بورسیه تحصیلی دریافت میکنند می توانند آزادانه به 26 کشور حوزه شنگن سفر نمایند و به آنها یک سری تسهیلات داده می شود که میتوانند از تعطیلات در مناطق بسیار لوکس لذت ببرند.

scholarship in Spain

 

 

 
 

مدارک مورد نیاز بورسیه تحصیل در اسپانیا

مدارک تحصیلی به همراه ترجمه به زبان اسپانیایی

گواهی سلامت پزشکی که بسیار دارای اهمیت است و باید سلامت روحی و جسمی شما مورد بررسی قرار بگیرد.

سند اجاره منزل در کشور اسپانیا

گواهی تمکن مالی برای اینکه اثبات کنید شما مشکل مالی در این مسیر ندارید .

دعوتنامه یا پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اسپانیا

 

 

 

 

بورسیه کارشناسی اسپانیا

افرادی که قصد دارند  مقطع کارشناسی خود را در اسپانیا  سپری کنند باید پس از اخذ مدرک دیپلم جهت انجام امور اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی با مشاورین موسسه حقوقی مهاجرتی دادپیشگان تحت نظر وکیل پایه یک دادگستری دکتر علی باغانی تماس گرفته و مراحل انجام کار خود را به ما بسپارند.زبان تحصیل در این مقطع به اسپانیایی است .متقاضیانی که به دنبال اخذ بورسیه تحصیلی هستند باید ابتدا زبان اسپانیایی را در کشور خود بیاموزند زیرا بر اساس بررسی های متعددی که انجام شده سفارت به افرادی که بدون داشتن مدرک زبان اسپانیایی اقدام به پذیرش و بورسیه تحصیلی در این کشور می نمایند ویزا نمی دهد .به صورت کلی امکان دریافت بورسیه در این مقطع بسیار محدود است و دانشجویان برای این منظور بهتر است که از مقاطع بالاتر اقدام نمایند.

 

 

 

 

بورسیه کارشناسی ارشد اسپانیا

اخذ بورسیه کارشناسی ارشد در اسپانیا به مراتب شانس بسیار بالاتری نسبت به مقطع کارشناسی دارد. برای این منظور فرد باید با در دست داشتن مدرک کارشناسی و مدرک زبان آیلتس حداقل 6 برای اخذ پذیرش و بورسیه تحصیلی اقدام نمایند .دولت برای دانشجویانی که در این مقطع در اسپانیا شروع به تحصیل می نمایند دوره زبان اسپانیایی به صورت رایگان برگزار می نماید.

 

 

 

 

 

بورسیه دکترا اسپانیا

به طور کلی بیشتر متقاضیان مقطع دکترا را برای تحصیل و مهاجرت تحصیلی به اسپانیا انتخاب می کنند افراد می توانند پس از اخذ مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط و و در دست داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6.5 و مدارک دیگری مانند داشتن مقالات بین المللی و کتاب برای تحصیل و بورسیه تحصیلی در این مقطع اقدام نمایند.برای اینکه شخصی بتواند برای بورسیه تحصیلی دکترا در اسپانیا اقدام کند باید از طرف یک سوپروایزر یا استاد راهنما در اسپانیا پذیرش داشته باشد. یکی از مزایای مهم دریافت بورسیه در مقطع دکترا این است که با توجه به فعالیت و رزومه دانشجو بین 1500 تا 2000 دلار در ماه به او حقوق داده می شود .

 

 

 

 

 

معیارهای بورسیه تحصیلی اسپانیا در مقطع دکترا

به طور کلی اسپانیا قوانین دقیقی را در رابطه با اسناد و مدارک تحصیلی و مالی متقاضی اعمال می کند .مدارکی که ارائه می شود باید با ترجمه دقیق به زبان اسپانیایی همراه باشد .این مورد می تواند توسط نمایندگان دیپلماتیک انجام شود.هم چنین دررابطه با مهلت درخواست برای اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا باید توجه داشته باشید که جدول زمانی ثبت نام بین ماه سپتامبر تا می عرضه می شود.در این جدول برنامه ها و جزئیات ثبت نام به طور دقیق مشخص شده است .

 

 

 

 

 

فرصت های  کاری در بورسیه اسپانیا

به صورت کلی فرصت های شغلی در مقطع کارشناسی ارشد محدودتر شده است و بهتر است افرادی که قصد دارند از بورسیه تحصیلی اسپانیا استفاده کنند مقطع دکترا را هدف خود قراردهند و یا پس از گذراندن کارشناسی ارشد در اسپانیا وارد دوره دکترا شوند و از این مسیر می توانند راحت تر وارد بازار کار اسپانیا شوند.

 

 

 

 

 

مراحل دریافت بورسیه تحصیلی اسپانیا

بعد از آماده سازی مدارک باید اقدام به گرفتن وقت سفارت نمائید.برای گرفتن وقت سفارت ابتدا باید فرم مربوطه را تکمیل و ارسال کنید که پس از آن از طرف سفارت به شما ایمیلی ارسال می شود که آیا می توانید وارد مرحله مصاحبه شوید یا خیر.

در صورت پذیرفته شدن برای شما لیستی باز می شود که تاریخ های موجود برای وقت سفارت را نشان میدهد و شما می توانید طبق زمانبندی خود تاریخ مناسب را انتخاب کنید.

در زمان مصاحبه ابتدا رزومه و بعد از آن تمکن مالیتان بررسی می شود پس از اغراق نمایی دوری کنید .

متقاضیانی که تصمیم  به اقامت دائم در اسپانیا را دارند تقریبا می توانند اطمینان داشته باشند که بورسیه تحصیلی دکترا اسپانیا به طور معمول باعث ورود به فضای شغلی بسیار قدرتمندی برای شما می شود.

اگر در طول تحصیل بتوانید کارآفرین باشید یا تخصصی را کسب کنید که اجرایی باشد دولت اسپانیا از شما حمایت میکند و میتوانید برای اقامت دائم اقدام کنید .

 

 

 

 

 

بورسیه تحصیلی اسپانیا و مدارک مورد نیاز:

 

1

دو نسخه از برنامه بورس تحصیلی با تمام اطلاعات مورد نیاز پر شده، یکی به زبان اسپانیایی و دیگری به انگلیسی.

2

گواهی نمرات (دبیرستان برای متقاضیان لیسانس و لیسانس برای متقاضیان دوره کارشناسی ارشد) به زبان انگلیسی.

3

گواهی پزشکی توسط وزارت بهداشت کشور به زبان انگلیسی.

4

گواهی سلامت از HIV توسط وزارت بهداشت کشور به انگلیسی.

5

یک نسخه واقعی از صفحه اطلاعات گذرنامه معتبر، تأیید شده توسط وزارت کشور، به انگلیسی.

6

CV به انگلیسی برای متقاضیان دریافت مدرک کارشناسی ارشد.

7

دانشجویان متقاضی کارشناسی ارشد، بدون مدرک کارشناسی از دانشگاه می توانند گواهی تافل با نمره بیش از 500 یا نمره آیلتس 5.5 را به عنوان اثبات مهارت زبان انگلیسی ارائه دهند.

8

چهار عکس شخصی.

9

گواهی صدور مجوز جنایی تأیید شده توسط وزارت کشور به انگلیسی.

  • شعبه اصلی : تهران ، میدان فاطمی ، خیابان جویبار ، کوچه میرهادی شرقی ، پلاک 10 ، واحد 6
  • 021-88926279 || 021-88923854
  • info@dadpisheganco.com
  • فلکه دوم صادقيه ، بلوار آيت الله کاشانی ، نرسيده به خيابان مهران ، پلاک 91 ، طبقه 5 ، واحد 15
  • 021-44033678 || 021-44969468
  • info@dadpisheganco.com
  • ميرداماد ، ميدان مادر ، خيابان شاه نظری ، برج ناهيد ، طبقه 16 ، واحد 2
  • 021-22250617 || 021-22251140
  • info@dadpisheganco.com

Please publish modules in offcanvas position.